May 9, 2009

BENGKEL MULTIMEDIA KE-2


1 comment:

  1. Dr shafie.saya rasa amat bangga sebab ayah saya pilih dr utk jadi wakil rakyat kami.
    harap dr dapat buat perbincangan ekonomi lagi mcm di bangi.kebetulan saya peminat hishamudin rais.
    bagi saya,perbincangan mcm ni mmg kelihatan santai,tapi bnyak ilmu yg smpai kepada rakyat kita.saya doakan dr terus kuat utk mmperjuangkan islam,dan saya berasa lagi bangga dan terharu bila orang islam berani utk mmperjuangkan hak kaum2 lain di malaysia.walaupun saya melayu,saya sgt2 menolak ketuanan melayu,kita bkn yahudi yg hanya nk memenangkan bangsa kita shaja.mungkin umno/bn akan cuba memenangi hati pengundi2 baru PRU akan datang.tapi inshaallah,remaja2 mcm saya mustahil akan berikan undi kami yg berharga utk pengkhianat bangsa.harap dr terus maju membantu rakyat.

    ReplyDelete